Вся справа у капелюшку!
А Ви знаєте, що деякі кияни називали вулицю Фундуклеївську «наш перший Хрещатик». На цій вулиці знаходилися театри, готелі, навчальні заклади та багато крамниць. Це саме те, що нам потрібно! Круговерть спідниць, капелюшків, фартухів, стрічок, кашкетів. Скільки ж багато вони можуть розповісти про життя міста та про самих містян! Сьогодні ми погуляємо Києвом, та згадаємо якого кольору були вулиці міста, як вони майоріли стрічками, бантами, капелюшками та спідницями.Та ще багацько історій киянок та їх капелюшків.
Обслуга, крамарки, молочарки, квіткарки та інші господарки фартухів, стрічок та хусток.
Капелюшки, та історії, які вони могли б розповісти про своїх господинь. Деяких чоловіків розоряли, а когось -збагачували.
«Вуса — честь, а борода й у цапа єсть». Вуса, кашкети, штани та каптани.
Як автомобілі вивернули шуби назовні, або чому на старовинних фото ви не побачите шубу.
Штани vs. Спідниці. Піонерки моди та її жертви.
Українське народне вбрання як символ боротьби за право самовираження, або як з патріотки не перетворитися на любительку галушок.
А Ви знаєте, що деякі кияни називали вулицю Фундуклеївську «наш перший Хрещатик». На цій вулиці знаходилися театри, готелі, навчальні заклади та багато крамниць. Це саме те, що нам потрібно! Круговерть спідниць, капелюшків, фартухів, стрічок, кашкетів. Скільки ж багато вони можуть розповісти про життя міста та про самих містян! Сьогодні ми погуляємо Києвом, та згадаємо якого кольору були вулиці міста, як вони майоріли стрічками, бантами, капелюшками та спідницями.Та ще багацько історій киянок та їх капелюшків.
Обслуга, крамарки, молочарки, квіткарки та інші господарки фартухів, стрічок та хусток.
Капелюшки, та історії, які вони могли б розповісти про своїх господинь. Деяких чоловіків розоряли, а когось -збагачували.
«Вуса — честь, а борода й у цапа єсть». Вуса, кашкети, штани та каптани.
Як автомобілі вивернули шуби назовні, або чому на старовинних фото ви не побачите шубу.
Штани vs. Спідниці. Піонерки моди та її жертви.
Українське народне вбрання як символ боротьби за право самовираження, або як з патріотки не перетворитися на любительку галушок.