— Два роки тому мер Черно-вецький підписав розпорядження про будівництво на місці Вашого іподрому нової сучасної арени — футбольного стадіону. Що змінилося за цей час?
— Сталося якесь диво: чи то на нас звернули увагу інстанції, чи ще хтось втрутився, але іподром залишився!
Хоча з травня минулого року на іподромі немає світла — відключили за борги, працівникам по 3 місяці не виплачується заробітна плата. Так, у перших числах лютого ми отримали заробітну плату тільки за жовтень. Опалення не працює: в лазареті для коней температура 3 градуси морозу. А нещодавно, через аварію з трубопроводом, у нас і води не стало, ми вимушені були напувати коней водою з талого снігу. Утім медикаменти отримуємо, корми та бензин надходять.
— Чи зверталися Ви за допомогою, адже іподромом має опікуватися міська влада?
— Так, з приводу затримки заробітної плати ми писали в Київську держадміністрацію, Кабінет Міністрів, президенту України і лідерам усіх партій.
— Відповіді отримали?
— Загального характеру: наші звернення переадресовувалися міській владі, (адже ми є комунальним підприємством), управлінню торгівлі у міській адміністрації — начальнику Головного управління КМДА Василю Щербенку. Дивно: ми на нього скаржимося, а всі наші листи «спускаються» до нього ж Конкретної відповіді ми не отримали також і після перевірок нашої життєдіяльності.
Звичайно, люди не вдоволені тим, що зараз відбувається на іподромі. Працювати залишаються лише ті, хто дійсно любить коней. Одні звільнилися через затримку зарплатні, інші — через те, що влітку не було води, а коней же потрібно напувати, мити після перегонів.
Щоправда, приїздила поливальна машина, і за нашими підрахунками кожен з нас переніс до конюшень по 6 тонн води. Звертатися з усім цим до дирекції немає сенсу, там одна відповідь: «У нас борги». Виходить плутанина з документами: місто нас нібито віддало інвесторам, але вони не можуть нас прийняти, тому що документи не оформлені належним чином. Місто заявляє, що йде перереєстрація іподрому на акціонерне товариство, тому вони не зобов’язані.
платити, а інвестори платити не можуть, тому що не оформлено документи. Ми опинилися ніби між небом і землею і такий ось «вільний політ» продовжується вже півтора року.
— Чи змінилося щось після пропозиції столичного мера впровадити тоталізатор на кінні перегони та зробити платним вхід на іподром?
— Ми неодноразово порушували питання про тоталізатор, та для цього потрібно купити ліцензію, яка коштує приблизно t ЗО тис. Але ж цим має займатися директор разом із міською владою! Але їм
простіше було закрити тоталізатор. Хоча зовсім недавно ми врешті-решт отримали ліцензію на тоталізатор, який, як обіцяють, почне працювати найближчої суботи — 7 лютого. Нам навіть електрику підключили, але чи надовго? Зараз наїзники надувають кульки для прикрашання іподрому. Мабуть, для того, аби за ними не було видно всіх наших проблем.
Щодо електричного освітлення, то його вам відключили ще в травні минулого року, але хіба за цей час неможна було вирішити питання з боргами?
— Місто нас «взяло під опіку» у 2001 році, і за статутом зобов’язувалося реконструювати іподром та зайнятися розвитком рисистого спорту. То хто затримує розвиток та не виплачує борги? Іподром сам не заробляє, тоталізатора поки що немає. За радянських часів тоталізатор забезпечував внутрішній дохід для закупівлі кормів, медикаментів. Тоді трибуни не вміщали всіх бажаючих. Зароблені кошти йшли державі, але навіть частини від цієї суми вистачало на внутрішні потреби. Завдяки іподрому фінансували багато інших установ, наприклад, оперний театр. Іподром може бути дуже прибутковим: це демонструє зараз Центральний іподром на 10-15 тисяч глядачів у Москві. Тут є тоталізатор, випускають журнал «Беговме ведомости», до якого надходить і наша інформація про київські перегони. У Європі неможливо уявити велике місто без іподрому! Лише в Парижі знаходиться їх 4 — стільки, скільки є в усій Україні.
Добавить комментарий