Облагороджено та відреставровано понад 40 елементів міської інфраструктури у Києві. І все це відбулось завдяки ініціативі міжнародного бренду Lipton, який реалізував проект «Lipton City – Дивовижне місто». Обравши шлях нестандартної рекламної кампанії на підтримку нової лінійки земного чаю (LiptonGreenTea) та залучивши власний бюджет на благоустрій столиці, чайний бренд віддав перевагу cтворенню та відновленню звичних місць відпочинку киян. Комплексний проект «Дивовижне місто» включає в себе декілька складових: реставрація міських бюветів, благоустрій вже існуючих та відкриття нових зон відпочинку.

12

Опікуючись якістю питної води, Lipton відновив та відреставрував 12 міських бюветних комплексів у 9-ти районах Києва. До ремонтних робіт одного з бюветів а саме, по вул. Тичини, до команди проекту долучилися й кияни, яки на передодні обрали для ремонту цей бювет шляхом on-line голосування. Загальний обсяг робіт по реставрації бюветів складався з очистки іржі споруд (кранів, стовпів), шліфувальних та ґрунтувальних робіт, фарбування, а також реконструкції сходів, дахів, прибирання навколо споруд.

Окремої уваги заслуговує ініціатива по відкриттю нових зон відпочинку. Піклуючись про здоровий спосіб життя та мотивуючи киян до занять спортом Liptonвідкрив новий  спортивний майданчик просто неба у парку «Феофанія». Відтепер серед мальовничого природного ландшафту парку розташовано новій куточок в яскравих фарбах для фізичних занять спортом просто неба. Майданчик облаштований тренажерами для всіх груп м’язів та має свою затишну зону відпочинку на якій встановлено нові ковані лавки з оригінальним малюнком, де ви зможете у перервах між заняттями перепочити та поспілкуватися.

Завдяки проекту «Lipton City» у Національному ботанічному Саду ім. Гришка  на Печерську, з’явився «Сад Каменів». Це оазис кам’яних скульптур, який виготовлен з ексклюзивного ландшафтного органічного каменю — мармуру, та за філофією східної культури має магічні властивості.

Завдяки проекту «Lipton City – Дивовижне місто» були проведені роботи по прибиранню паркових зон, які включали в себе реставрацію та встановлення лавочок, збирання сміття, і навіть миття ліхтарів, а також творче оформлення зелених зон. Яскравим прикладом таких робіт став майданчик найпопулярнішої вулиці столиці, Андріївського узвозу – вхід на Замкову Гору. Наразі, завдяки проекту кияни мають оригінальний art-майданчик з яскравими eлементами street-art, який став не тільки яскравою та облагородженою зоною відпочинку, ще його використовують як локацію для проведення мистецьких заходів.

— Під час реалізації ми отримали багато позитивних відгуків. Наша команда впевнена, що мета нашого проекту досягнута. Кияни та гості Києва отримали додатковий привід для позитивних емоцій, отримали нові міста відпочинку. На деякий час люди відволікались від проблем буденності. – Ділиться своїми емоціями від реалізації проекту бренд-менеджер ТМ Lipton в Україні, Ольга Зеневич, — Окрім того, проект «Lipton City – Дивовижне місто» став яскравим та показовим прикладом державно-приватного співробітництва. Дуже важливим в реалізації проекту став факт підтримки наших партнерів Спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства КМДА «Київводфонд» та комунального підприємства «Київзеленбуд». Хочеться подякувати всім структурам та кожній людині, хто підтримав та долучився до нашої шляхетної справи.

Lipton своїм проектом «Lipton City»  продемонстрував як легко можна перетворити своє місто у «ДИВОВИЖНЕ »

Дізнайся більше на http://www.lipton.com.ua/liptoncity