Запрошуємо на віртуальну екскурсію метро!
Ми не поспішаючи прогуляємося п’ятьма станціями, з яких починався київський метрополітен, від Дніпра до Вокзальної;
ми уважно розглянемо всі деталі інтер’єрів і знайдемо всі приховані там пасхалочки.
Ви дізнаєтесь, чому київське метро починалося саме зі станції «Дніпро» і як так сталося, що перша черга закінчилася саме на «Вокзальній»;
звідки брали рожевий мармур для «Університету», та й чи це мармур …
Неподалік Києво-Печерської лаври в глибині косогору на початку XX століття була побудована система підземних ходів. Старовинна дренажна штольня налічує близько трьох кілометрів підземних ходів на двох рівнях. Справа в тому, що земля в цій місцевості дуже насичена водою, і це може призвести до зсувів, для штучного осушення ґрунтів у глибині гори побудовані дренажні галереї. Будівництво закінчено у 1916 році, про що свідчить відповідний герб, …
Воскресная поездка по живописным окрестностям Древней Руси. Древние рубежи нашей земли и сталинские подземелья. Почтим память героической и трагической обороны Киева 1941 года!
75 лет назад Киевский укрепрайон оборонялся вдвое дольше, чем Франция 1940-го года с её сверхмощной Линией Мажино. Киев отвлёк от Москвы удар гитлеровских танков. Наша многострадальная земля до сих пор хранит следы той войны.
Приглашаем проехать по южному флангу Киевского …
Автобусная экскурсия на Жуков остров и по промзоне Выдубичей.
Бетонный червь недостроенного тоннеля на Жуковом острове.
В 1938 году по приказу Сталина в Киеве началось сверхсекретное строительство «Объекта НКПС №1» – двух тоннелей под Днепром. Кому и для чего это было нужно? Что из этого вышло? Это рассказ о событиях, которые не удалось скрыть тоталитарному государству, несмотря на запреты, грифы секретности и таинственные исчезновения …