“Це складний проект, і я не можу зараз стверджувати, що його буде реалізовано найближчим часом. Але ми спробуємо спроектувати вагон, який працюватиме на різних коліях. Так ми уникнемо зайвих пересадок”,— сказав Олександр Попов.
У світі вагони “два в одному” вже є. Для України такий проект — новаторство. Начальник Головного управління транспорту і зв’язку КМДА Євген Водовозов називає проект “легким метро”.
“Для нас це ідея майбутнього. Ми не можемо пустити потяг, який їздитиме кільцем навколо Києва, у мікрорайон. Проблема у значній різниці напруги, для електрички — це може бути 27 тисяч вольт. Зате реально зробити навпаки: пустити трамвай залізницею”,— розповів Євген Водовозов.
На першому етапі реалізації проекту планують прокласти трамвайну лінію на вул. Бальзака до кільцевої електрички. Там буде пересадка. А вже другий етап передбачає плавний перехід трамвая на залізничну колію. Таким чином потреба у пересадці автоматично відпаде. “Головне — спроектувати вагон, який зможе перемикатися з однієї напруги на іншу. Якщо досліди продемонструють, що це технічно можливо і вигідно, то проект реалізуємо максимально швидко”,— заявив пан Водовозов.
З найближчих перспектив — налагодження у столиці виробництва власних трамваїв на базі Крюківського вагонобудівного заводу. Той трамвайний парк, що має місто сьогодні, зносився на 84 %. Перші нові вагони з’являться на столичних коліях уже наступного року, обіцяють у Київській міськдержадміністрації.
Требуем морорельс, дирижабли, канатку и речной троллейбус!111
И поезд на магнитной подушке. Можно от Васильковской до Теремков по туннелю пустить, с пересадкой на лифте для инвалидов.
А то что-то скучно.
Выборы, выборы.... за....ли пи....ры...
С дирижаблями было бы прикольнее, не рассмотрели.
За последние 15 лет - только что с телепортами не рассматривали.
Підкажіть хто-небудь Попову, що у трамвайних та залізничних рейок ширина колії відрізняється.
Ага, отлич
ается. У трамвая 1520 мм, а у ж/д - 1520 мм. Аж на 0 (ноль!) мм. 😀
Кажется, я переездил во Львов, там ужее. 🙂
Кстати, если уж совсем точно, то 1524.
с 1960-х начали сужать на 4 мм
Киев: 835,58 км², 3 линии метро. s-metro/
Париж: 105,4 км², 14 линий метро + 2 линии RER (типа городской электрички, заходит на станции метро за пассажирами)
Пруф:
http://www.ratp.fr/fr/ratp/c_23590/plan
http://www.ratp.fr/fr/ratp/c_20562/rer/" rel="dofollow" target="_blank">http://www.ratp.fr/fr/ratp/c_20562/rer/
Маршрут по Парижу можно посчитать на сайте и распечатать.
Это к тому, что транспортная инфраструктура наша в совершенно зачаточном состоянии. А уж приезжему человеку разобраться в хитросплетениях маршрутов "маршруток" и вовсе не представляется возможным.
До а/п невозможно добраться рельсовым транспортом - позор! Ни до Жулян, ни до Борисполя... Каменный век.
105 километров это центр Парижа, там другое административное деление и все пригороды административно уже не Париж. надеюсь, вы не думаете, что 14 линий метро и 12 миллионов населения помещаются на площади в 10 на 10 км.
На этих 105 живут те же 3 миллиона.
там плотность 20 тысяч на километр против киевских трех тысяч, пусть даже шести без учета лесов
Ну так и я о том же.
И станций метро на тех 100 квадратах намного больше, чем у нас.
*40% площади Киева - лес и лесопарк, плюс водоёмы всякие вместе с Днепром хз сколько
*процентов 30 минимум занимают промзоны
*в Киев довольно горист, по сравнению с Парижем, который почти полностью плоский, за исключением Монмартра
*Киев довольно просторно застроен, чему я рад, а Париж - "плотняком" стоит, оно нам надо?
Хорошее, но недостаточное оправдание убогой транспортной инфраструктуры города. Плохо у нас с транспортом, плохо. В том числе - в части понимания инотуристами - им тут вообще никак не разобраться.
Я считаю, что в ближайшем будущем перемен к лучшему и не предвидится, посмотрим, правда, как электричка себя покажет. А еще Янык задолбал, летал бы уже на своём "вертибёрдере", а то пробки тоже создаёт...
И я не хотел оправдывать транспортную инфраструктуру, просто за город обидно стало. 😉
Зато у нас станции красивые (с)
"Львывська Брама" так особенно красивая.
Совсем не спbplbли идею... Суки.
ну а шо
ти дав, вони взяли.