Прийом робіт тривав 2 місяці, відбір фіналістів робили професійні дизайнери та художники,шорт-лист відкритий, є місяць для обговорень. У мене набагато більше питань до професійних агенцій. Наскільки я розумію зі списка фіналістів, жодна з ТОП-10 агенцій чи дизайн студій не знайшла часу для того, щоб подати роботи. Так, для участі треба витратити немало ресурсів, а будь-який відкритий конкурс – це лотерея. В даній ситуації професіонал не має права бубніти. Хто заважав подати «саме те» рішення, якого гідне місто?
Світ не ідеальний. Наш логотип занадто дитячий, лист каштану поверхневий, Kyiv – You Will Come Back підходить будь-якому місту на букву «К» і т.д. Але з таким підходом неможливо обрати ні логотип, ні дружину, ні авто, навіть йогурт у супермаркеті. При чому більшість представлених лого на порядок вище того, що робить КМДА зараз. Чому немає протестів на вулицях проти архаїчного страхіття з Либіддю, з яким Київ зустрічатиме Євро? Ідеальне рішення, «саме те, якого гідне місто» гарантовано програє хорошому, яке втілене в життя.
Конкурс на «туристичний» логотип – ніщо, якщо на ньому все й закінчиться. Бренд це не лого. Бренд це не пункт призначення. Це розуміння власної унікальності та шлях донесення її до інших. До речі, з «туристичним» лого до Євро-2012 ми вже програли по часі – фізично не встигнуть втілити брендування. Що цікаво, всі три лідери голосування зараз не нові роботи – їм від 1 до 2 років, 2 рішення пропонувалися КМДА. Втратили рік.
Потрібна системна, довготривала робота з брендом міста – впровадження навігації, комунальний благоустрій, розвиток культури сервісу, соціальна реклама, яка зробить Київ предметом гордості жителів і т.д. А логотип – лише частина цієї системи. Цікаво, чи буде нарешті створено єдиний орган, відділ, що стане центром відповідальності за роботу з брендом? Чи буде створено при ньому експертну раду з професіоналів брендингу – маркетологів, дизайнерів, рекламістів. А ще цікавіше – чи готові професіонали інвестувати свій час, чи обмежаться лише коментарями? Наша команда декларує про готовність безкоштовно прийняти участь в допрацюванні та покращені обраного лого. Досвід у нас є – startsinkyiv.org
Мені по-людськи шкода переможця конкурсу – його змішають з брудом у будь-якому випадку. Це ж так просто. А претенденти на владу в Києві, жовтополітичні ЗМІ й божевільні бабусі скажуть «який жах, яке лайно!». Уявіть – сказати цій аудиторії, що символом амбітної технологічної компанії буде надкушене яблуко. Це ж негативний символ! Він же згниє! Він не пов’язаний з комп’ютерами! Він не серйозний! Він незрозумілий! Він біблейський, а в світі багато інших релігій! Він український, а компанія з Каліфорнії! Гівно!
Голосування за логотип триватиме 1 місяць. Є час для рішення. Але не для бла-бла-бла.
> Конкурс на «туристичний» логотип - ніщо, якщо на ньому все й закінчиться. До речі, з «туристичним» лого до Євро-2012 ми вже програли по часі - фізично не встигнуть втілити брендування.
Так задля чиєї самовтіхи проводиться цей ОФІЦІЙНИЙ конкурс ?
> Бренд це не лого. Бренд це не пункт призначення. Це розуміння власної унікальності та шлях донесення її до інших.
Якщо є розуміння цього (а це вже є великим досягненням), то нащо принижувати існуючу насправді власну унікальність до рівня лайна ?
На можливі запитання про відмову взяти участь в голосуванні відповім :
- Ви не любите Київ?
- ЛЮБЛЮ!
- Жалко гривні?
- НІ!
- А чому?
- НЕ ХОЧУ!
"Наскільки я розумію зі списка фіналістів, жодна з ТОП-10 агенцій чи дизайн студій не знайшла часу для того, щоб подати роботи. Так, для участі треба витратити немало ресурсів, а будь-який відкритий конкурс - це лотерея"
Питання по суті - чому б просто не заплатити професіоналу за професійні ресурси (замість призового фонду для випадкового переможця), отримати якісний результат і не грати у сліпу лотерею?
О-О-О-оооооооооооо! Чуяло мое сердце, что за этим Федоров маячит, теперь все всплыло:)))
Больше вопросов нет к этому конкурсу.
"Ваш логотип Києва - повне лайно!" Правда глаза колет 🙂
Блин, деточку обидели... Не дали заработать по одной гривне несколько тысяч, а может и десятков тысяч...
типичная примитивная демагогия "митців" - "...художника обидеть легко... сам выбирай колор и сам крась..." .
Нужно напомнить "гордым" художника - что искусство служит народу, а не наоборот, и "кто девушку ужинает, тот ее и танцует..." .
По этому, если вам пишут, что логотип - говно, надо вежливо спросить что именно вам не нравиться уважаемые?, и "кабанчиком метнуться" за кистью и красками и начать перерисовывать.
А не прикрывать свое страстное желание участвывать в попиле бабок что остались от "Евро-2012", обвинениями своих критиков
в том что они тупые ретрограды и ничего не понимают в "высоком искустве"...
В заключении хочу отметить - кто бы ни выиграл этот конкурс логотипов - в историю Киева - они навсегда войдут как:
"Те козлы, что нарисовали, этот тупой логотип"....
Автор статейки ничего не знает о логотипах.
И опять отсылки к неизвестным "профессионалам" в судьях. Кому тут на слово верить, что представленное лайно отбиралось профессионалами, если четко видно лайно?
Короче, статья ни о чем. Чей-то субъективный эмоциональный вопль.
> Ваш логотип Києва - повне лайно!
согласен!
И еще одно - при нашей глобальной нищете многие 10 раз подумают имеет ли смысл тратить даже 1 гривну на никому не нужное голосование.
"Интересно, жопа есть, а слова нет". Можно, конечно говно назвать фекалиями но суть от этого не изменится.
У меня вот возникает вопрос - а кто-то знает какой "слоган" у Рима? Или у Парижа? У Мадрида? Мы знаем что Нью-Йорк - большое яблоко. А какой символ у Лос-Анджелеса? Или у Вены? У Женевы?
У Киева уже есть фраза, которую знают большинство жителей бывшего СССР и многие жители земного шара "Мать городов русских". Этой фразе сотни лет. У Киева есть отличный символ - лист каштана. Зачем выдумывать велосипед?
вполне нормально назвать говном говно если это полное говно
+1
мы и мера "прозрачно" выбирали.
и добавить, как говорится, нечего...
у меня в аватаре больше креатива чем в их говнолого
Полностью согласен